ØKONOMIASSISTENT

Til en boligudlejnings fond i rivende vækst og med en uformel, dynamisk og energifyldt atmosfære samtidig med et godt, socialt fællesskab. Mulighed for hel- eller deltid.

Vores kunde er en stor danskejet fond med udlejning af tæt på 1.000 lejemål. I løbet af de kommende år er der planlagt for drift, administration og udlejning af yderligere et stort antal lejemål i samarbejde med en række større investorer. Der er derfor behov for en selvstændigt arbejdende økonomiassistent. Hovedarbejdsstedet er placeret lidt nord for København.

Det spændende tilbud:

Et udfordrende job i en lille men professionel organisation, hvor der både er højt til loftet og muligheder for stor indflydelse på egen arbejdssituation. En flad organisation og en behagelig omgangsform kendetegner virksomheden, ligesom du får mulighed for løbende at videreuddanne dig. Virksomheden har også en familievenlig politik med flekstid – gennemsnitlig 37 timer pr. uge incl. frokost – og mulighed for diverse fritids- og sportsaktiviteter. Deltid er også en mulighed.

Hvad du skal kunne opfylde for at få dette spændende job:

Det er afgørende, at du har erfaring med et job som økonomiassistent gennem nogle år, omfattende bl.a.:

  • Bogføring.
  • Afstemning.
  • Balancegennemgang.
  • Bidrag til perioderegnskaber og afvigelsesforklaringer.
  • Medvirken til driftsoptimering.

Du har naturligvis erfaring fra en lignende stilling samtidig med at du er en meget struktureret og systematisk person, der brænder for at udføre kvalitetsarbejde. Du kan arbejde selvstændigt og prioriterer dine opgaver. Du tager ansvar og er løsningsorienteret, samt har en stærk analytisk tilgang. Du sætter en ære i at fuldføre opgaver inden for fastlagte deadlines.

Du er endvidere en habil IT-bruger og har – udover MS Office og her specielt Excel – måske også kendskab til et ejendoms-administrationssystem, f.eks. EG Boligadministration, som virksomheden er ved at udbygge yderligere. Du vil derfor også komme til at medvirke ved denne løbende digitalisering.
Du kommer til at få et tæt samarbejde med virksomhedens controller samt med head of asset management.

Mail straks din ansøgning til:

CONSULTOR på oe@consultor.dk, mærket ”Økonomiassistent/14.1904”. Din ansøgning behandles fortroligt og videregives ikke uden forudgående accept.

Måtte der være spørgsmål er du velkommen til at ringe til partner i CONSULTOR Otto Eggers på +45 4013 3281.

CONSULTOR
Tuborg Boulevard 12, 3., DK-2900 Hellerup
Telefon +45 70 22 45 05, Fax +45 36 94 40 10
e-mail: oe@consultor.dk
Internet: www.consultor.dk