LOGISTIC DEVELOPMENT MANAGER

Til videreudvikling af Supply Chain i en stor, velkonsolideret, danskejet virksomhed

Vores kunde er en stor, velkonsolideret, danskejet virksomhed med produktion og salg både i Danmark og Internationalt. Virksomheden arbejder med produkter indenfor fødevare- og landbrugssektoren. Hovedkontoret er placeret nord for København.

Jobbet:

Som Logistic Development Manager skal du medvirke til at forbedre kundetilfredsheden gennem optimering af service, kvalitet og pris på tværs af virksomhedens globale forsyningskæde og her specielt den globale transport og distribution.

Det vil kræve en ægte hands-on mentalitet at arbejde med definition af projekter, problemanalyser og implementering af løsninger, der balancerer service, omkostninger og varebeholdninger.

Du vil skulle arbejde tæt sammen med Global Production and Supply Chain teamet, IT Shared Service og salgs-/service datterselskaber over hele verden.

Kvalifikationer:

Det er afgørende at du er en stærk problemløser og hands-on projektleder. Det er samtidig væsentligt, at du:

  • Er superbruger af logistiske IT systemer, gerne SAP SD eller Transport Management System.
  • Har erfaring med projektledelse på forretningssiden hvor systemer og processer optimeres (Du er ikke tekniker men den der formulerer forretningsbehov).
  • Har viden om og/eller erfaring med transport, distribution og samarbejde med 3PL.
  • Har kendskab til gode problemløsningsværktøjer og har evnen til at facilitere workshops hvor teamet sammen definerer problemer, skitserer løsninger og efterfølgende implementerer (LEAN, SIXSIGMA eller tilsvarende).

Din personlige stil er både udadvendt, forstående, motiverende og hands-on. Du har ingen problemer med at begå dig mundtligt og skriftligt både på dansk og engelsk.

Du er også selvkørende, ansvarsbevidst, systematisk, analytisk og tålmodig, samtidig med at du har et højt stressniveau og et godt overblik.

Du tilbydes:

Et spændende og udfordrende job i en professionel organisation, hvor du vil være tæt på beslutningerne. Flad organisation og en behagelig omgangsform kendetegner virksomheden. Du får en grundig introduktion i virksomhedens produkter og arbejdsmetoder kombineret med løbende videreudvikling.

Arbejdsstedet bliver i hovedkontoret med 10-20 årlige rejsedage.

Kunne det have din interesse bedes du maile dit C.V. til CONSULTOR på oe@consultor.dk, mærket ”Logistic Development Manager/14.1806”. Din ansøgning behandles fortroligt og videregives ikke uden forudgående accept.

Måtte der være spørgsmål er du velkommen til at ringe til partner i CONSULTOR Otto Eggers på +45 4013 3281.

CONSULTOR
Tuborg Boulevard 12, 3., DK-2900 Hellerup
Telefon +45 70 22 45 05, Fax +45 36 94 40 10
e-mail: oe@consultor.dk
Internet: www.consultor.dk