ADMINISTRATIV KOORDINATOR

Har du lyst til at arbejde i et universitetsmiljø og være med til at gøre en forskel? Boligfonden DTU søger en administrativ koordinator til at bidrage i vores arbejde med at understøtte Danmarks Tekniske Universitets rolle som internationalt eliteuniversitet.

Jobbet:

Du bliver en del af Boligfondens driftsafdeling, hvor du vil indgå i et administrativ team på 3 fastansatte samt et antal studentermedhjælpere, der tilsammen står for den administrative udlejning, drift og tilbudshåndtering af studieboliger til internationale studerende og ansatte.

Jobbet består af daglig kontakt til studerende på mail, telefon og personlig henvendelse.

En betydelig del af jobbet består af udarbejdelse af lejekontrakter, udsendelse af informationsmateriale samt ind- og udflytning af studerende. Desuden vil du være en del af planlægningen, koordineringen og allokeringen af værelser til nye internationale studerende.

Du vil dagligt være i kontakt med den øvrige del af driftsafdelingen vedrørende ind- og udflyt af studieboliger samt vedligeholdelse af lejemålene.

Derudover vil der løbende forekomme en række andre forskellige administrative opgaver.

I forbindelse med semesterstart i januar og august må der forventes længere arbejdstid og weekendarbejde.

Profilen:

Som person er du struktureret og arbejder systematisk. Du har et godt overblik, tager ansvar for dine opgaver med en god forståelse for den helhed, dit arbejde indgår i. Du har gode samarbejdsevner og kan kommunikere med mange forskellige typer mennesker. Du bidrager med din person til et godt og konstruktivt arbejdsmiljø med god forståelse for både studerende og kollegaer.

Derudover er du serviceorienteret og vant til at undersøge og løse mange forskelligartede opgaver i den arbejdsdag, så de studerende får en hurtig, venlig og korrekt afklaring når de kommer til dig.

Det er nødvendigt med gode engelske kundskaber både skriftligt og mundtligt, ligesom du skal kunne trives i et ungt og internationalt miljø.

Der er tale om en fuldtidsstilling. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. Frokost. Vi har flekstid og er en familievenlig arbejdsplads hvor en høj grad af frihed under ansvar præger hverdagen.

Mail straks din ansøgning til:

CONSULTOR på oe@consultor.dk, mærket ”Administrativ Koordinator/14.2001”. Din ansøgning behandles fortroligt og videregives ikke uden forudgående accept.

Måtte der være spørgsmål er du velkommen til at ringe til partner i CONSULTOR Otto Eggers på +45 4013 3281.

CONSULTOR
Tuborg Boulevard 12, 3., DK-2900 Hellerup
Telefon +45 70 22 45 05, Fax +45 36 94 40 10
e-mail: oe@consultor.dk
Internet: www.consultor.dk